.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین آمار کرونا تا ۲۶ اردیبهشت
جان باختن ۴۸ بیمار کرونایی دیگر/ جمع جانباختگان ۶۹۰۲ نفر / شناسایی ۲۱۰۲ بیمار جدیددر کشور/ افزایش آمار بستری بیماران کرونایی در مازندران
شمال نیوز: سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی دو هزار و ۱۰۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.
جان باختن ۴۸ بیمار کرونایی دیگر/ جمع جانباختگان ۶۹۰۲ نفر / شناسایی ۲۱۰۲ بیمار جدیددر کشور/ افزایش آمار بستری بیماران کرونایی در مازندران

به گزارش شمال نیوز، دکتر کیانوش جهانپور گفت:  از دیروز تا امروز ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی دو هزار و ۱۰۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۱۶ هزار و ۶۳۵ نفر رسید.
 
وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶ هزار و ۹۰۲ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت اضافه کرد: خوشبختانه تا کنون ۹۱ هزار و ۸۳۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند. همچنین  ۲۷۲۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

همچنین تا کنون ۶۵۸ هزار و ۶۰۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

بر اساس آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۷.۰ درصد است که فاصله‌ای محسوس با نرخ مرگ در جهان، یعنی ۱۵.۱ درصد دارد و به همین تناسب، «نرخ بهبود» در ایران ۹۳.۰ درصد است که وضعیتی امیدبخش نشان می‌دهد.

 آمار بستری‌های بیماری کرونا در استان مازندران افزایش یافت

علیرغم توصیه‌های شدید، عدم توجه مردم به پروتکل‌های بهداشتی سبب افزایش ابتلا به کرونا در مازندران شد و آمار بستری‌ها از ترخیصی‌ها در این استان پیشی گرفت.

رئیس دانشگاه‌علوم پزشکی مازندران از بستری شدن 70 بیمار جدید در بیمارستان‌ها و مراکز بستری وابسته به این دانشگاه در استان خبر داد و اظهار داشت: تعداد 63 بیمار که به کروناویروس مبتلا شده بودند از بیمارستان مرخص شدند.

وی با تاکید بر رعایت پروتکلهای بهداشتی و حفظ فاصلهگذاری اجتماعی و هوشمند، افزود: مجموع بیماران کرونایی بستری 325 نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در آخرین خبر خود از بستری شدن 27 بیمار جدید در مراکز بستری و بیمارستان‌های زیر نظر این دانشگاه در استان خبر داد و اظهار داشت: تعداد 12 بیمار که به کروناویروس مبتلا شده بودند از بیمارستان مرخص شدند.

وی با اشاره به اهمیت رعایت بهداشت فردی افزود: مجموع بیماران کرونایی بستری در مراکز بستری و بیمارستان‌های زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی بابل به 77 نفر رسیده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.